onsdag 9 februari 2011

Underbara morfar


Sitter här i min ensamhet och äter lunch..Juni sover och Svante är ute på promenad med min morfar! Han ringer titt som tätt och erbjuder sig att ta ut Svante! Det tackar man ju inte nej till..:) Är så glad att han får vara med och se Juni växa upp! Mormor gick bort för 6 år sedan, men jag är säker på att hon är med oss ändå! Från "himlen"... Häromdagen ringde morfar och sa att han köpt en present till Juni som han ville komma med! Tio minuter senare kommer han med ett paket från hm! Jag trodde inte ens att han gick i sådana affärer:) Han hade iallafall köpt en jättefin kappa! Han är underbar! Jag hoppas att han kommer finnas med oss länge länge! Jag älskar dig morfar!!

2 kommentarer:

  1. Gud vad gulligt av honom!
    Hoppas Juni mår bättre nu!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken super-morfar!Och vilket fint kort på er tre!

    SvaraRadera