onsdag 25 maj 2011

Dagen

Har verkligen haft bloggtorka dom senaste dagarna..sorry! Men nu kommer det hända lite roliga saker dom närmsta dagarna:) jag räknar ner till min födelsedag som är på söndag! Samma dag som mors dag... Skittråkigt, men hoppas att Juni inte glömmer att köpa två paket till sin mamma;) Idag hälsade jag och Juni på hemma hos Lotten och barnen! Jag fick med mig en hel kasse med kläder hem:) perfekt! Juni växer som ogräs så hennes garderob behöver verkligen fyllas på! Tack snälla Lotten:) När G kom hem från jobbet drog vi till stan och uppdaterade hans garderob lite:) Tycker det är skitkul att handla till honom, nästan roligare än till mig själv:) Ikväll är vi lite spända inför morgondagen.. Kan tyvärr inte säga varför än, men lovar att avslöja snart!

Shit vilket långt inlägg! Hoppas ni är med mig och inte tröttnade på vägen:) Kram på er


Just det! Vi köpte en gå-vagn till Juni idag oxå. Hon går jättebra och tycker det är väldigt spännande! Hon ser så rolig ut när hon koncentrerar sig, tungan sticker rakt ut:) Så! Nu var det slut..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar