torsdag 26 januari 2012

Det är så tråkigt..

att vara arbetslös.. Dagarna går långsamt när man inte har nåt att göra! Jag har sökt en hel del jobb och väntar på besked och håller tummarna! Juni trivs på dagis som tur är! Hon blir jätteledsen när jag lämnar henne och det gör ju såklart ont i mammahjärtat men jag vet ju att det går över på en minut.. Annars händer det inte mycket just nu.. Jag städar, tvättar och diskar mest hela tiden känns det som. Hoppas på att det vänder snart och att turen kommer till mig! Vill ut i arbetslivet igen, träffa folk och tjäna mina egna pengar:-)

1 kommentar:

  1. Kul att du med ska träna på x-force. Säg till om du vill hänga med en sväng dit på lördag. Jag ska köpa mitt kort då för just den dagen fyller dom ett år och har specialpris :-)

    SvaraRadera